JAT i njegovog naslednika je odavno trebalo rasformirati. Nikad nije bilo sanse da budu profitabilni.
Preporuke:
7
2
2
četvrtak, 15 avgust 2019 18:50
Nista ne razumem
Potrebno je da svi funkcioneri SNS-a, umesani drzavni funkcioneri, poslanici rezima i ostali ucesnici u kriminalnim ugovorima o Jatu, prodaji PKB-a, Beogradu na vodi, Fijatu i drugim stetama nanetim Srbiji i njenim gradjanima krivicno odgovaraju. Takodje da im imovina bude zaplenjena radi obestecenja, a ako ne bude dovoljno, da clanovi SNS-a, bliski rodjaci, poslovni partneri nadoknade razliku do pune naknade stete. Sva drzavna-drustvena imovina i zemljiste koje su prevarom naprednjaci ili njihove pretece oteli mora biti nacionalizovana. Imovina u cilju nakdnade stete im odmah mora biti oduzeta i pre nego sto se sudski procesi okoncaju, jer Srbija ne moze da ceka. Drzavni funkcioneri jednom moraju licno odgovarati za stetu koju su naneli drustvu.
Preporuke:
13
1
3
četvrtak, 15 avgust 2019 19:24
da nije u gubitku,bio bi na dobitku
Ima za to majstor jedno genijalno objašnjenje,
da nema gubitaka iz dugolinijskog daobraćaja,JAT(ErSrbija)bi poslovala pozitivno.
Ali,kako bi šiptari putovali za Ameriku?
Preporuke:
5
1
4
petak, 16 avgust 2019 03:20
eh
Najveća imovina JATa u ovom obliku 2013 su bili slotvoi na aerodromima koji su džabe dati Etihadu jer ErSrbija popunjava i leti na Etihadovim letovima sa gubitkom kao i sve ostale avio kompanije iz evrope koje su propale pod Etihadom
Zašto nam je bio potreban Etihad
Pa svaka budala može da iznajmi avione i pilote po paprenim troškovima
a onda gubitak da prebaci da plaćaju poreski obveznici u Stradiji
Preporuke:
1
0
5
petak, 16 avgust 2019 09:22
bezvazdušni prostor
A ko su ti "kojima ne sme da se pomene ime" koji su bili u rotaciji 12 godina od 2000 godine otkako je ubijen "dete JATa" iz Požarevca i Miloševićev direktor Žika Petrović.
Do današnjeg dana nije utvrđeno ko je ubio Petrovića
a nije ni utvrđeno "ko su fantomi" na vlasti do 2012 koji su napravili prethodni gubitak
230 miliona dolara ili +400 miliona dolara
Obzirm da je taj iznos unet u javni dug čiji je to dug sada i umsto kojih "fantoma" građani treba da otplate početni dug JATa
Prosto je neverovatno kako smo spremni da zaboravimo bez problema 230 miliona dolara
da nema gubitaka iz dugolinijskog daobraćaja,JAT(ErSrbija)bi poslovala pozitivno.
Ali,kako bi šiptari putovali za Ameriku?
Zašto nam je bio potreban Etihad
Pa svaka budala može da iznajmi avione i pilote po paprenim troškovima
a onda gubitak da prebaci da plaćaju poreski obveznici u Stradiji
Do današnjeg dana nije utvrđeno ko je ubio Petrovića
a nije ni utvrđeno "ko su fantomi" na vlasti do 2012 koji su napravili prethodni gubitak
230 miliona dolara ili +400 miliona dolara
Obzirm da je taj iznos unet u javni dug čiji je to dug sada i umsto kojih "fantoma" građani treba da otplate početni dug JATa
Prosto je neverovatno kako smo spremni da zaboravimo bez problema 230 miliona dolara